alebo nájdi dovolenku:

Robota.sk Za lepším zamestnaním.



Hľadať zamestnanie pre fulltextom

Marketingová koncepcia (filozofia)

Marketingová koncepcia (angl. marketing concept) je jedna z filozofií marketingu/marketingového manažmentu. Vznikla po druhej svetovej vojne. Tvrdí, že dosiahnutie cieľov firmy závisí od poznania potrieb cieľového trhu a schopnosti ponúknuť uspokojenie týchto potrieb efektívnejšou formou než konkurencia.

Marketingová koncepcia sa opiera o 4 hlavné piliere:

čítajte viac o Marketingová koncepcia (filozofia)

Encyklopédia: ROBOTA.SK > Ekonómia a ekonomika > Marketing >

Internetový marketing
Marketingová komunikácia
Obchod

Práca s verejnosťou
Reklama


Príbuzné výrazy:


Text je dostupný za podmienok Creative Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších podmienok.
Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky použitia.