Hľadať zamestnanie pre fulltextom
Rokovanie (iné názvy:dohodovanie, najmä medzištátne: negociácia, jazykovo nevhodne: vyjednávanie, nesprávne jednanie) je dialóg s cieľom vyriešiť spory, dohodnúť sa na ďalšom postupe alebo dohovoriť pravidlá a sankcie, pričom na rozdiel od súdneho pojednávania či arbitráže neexistuje nezávislá rozhodovacia autorita nadradená všetkým účastníkom sporu. Cieľom vyjednávania je v čo najväčšej miere uspokojiť záujmy zúčastnených strán, často za cenu kompromisu. Rokovania sa v neformálnej podobe objavujú v bežnom živote, viac formalizovanú podobu majú napríklad v podnikaní, vládnych záležitostiach, diplomacii, vojenstve a pod. Človek, ktorý sa profesionálne zaoberá rokovaním sa nazýva vyjednávač, rokovateľ alebo negociátor.
čítajte viac o Rokovanie
Encyklopédia: ROBOTA.SK > Ekonómia a ekonomika > Marketing >
Príbuzné výrazy:
ACNielsen
Akcia (zníženie cien)
Business-to-business
Cenová elasticita dopytu
Elasticita dopytu
Integrovaná marketingová komunikácia
Internetový marketing
Klamlivá reklama
Kolektívne nakupovanie
Krížová elasticita dopytu
Linkbuilding
Marketing
Marketingová koncepcia (filozofia)
Marketingový mix
Obal
Podpora (promotion)
Politický marketing
Produktová politika
Pružnosť (ekonómia)
Práca s verejnosťou
Príjmová elasticita dopytu
Rad výrobkov
Rokovanie
Sociálny marketing
Sponzor
Teória odbytu
Vírusový marketing
Zákaznícky marketing
Affiliate marketing
BCG matica
Biznis model
Cashback (debetná karta)
Firemný štýl
Franchising
Inbound marketing
Korporátny dizajn
Marketing vzťahov
Marketingový manažment
Text je dostupný za podmienok Creative
Commons Attribution/Share-Alike License 3.0 Unported; prípadne za ďalších
podmienok.
Podrobnejšie informácie nájdete na stránke Podmienky
použitia.